Bästa ursäkten .....

jag har haft på länge, om varför jag inte bloggat så mycket på sista tiden.
Kommer NU.
Jag har startat eget här nere på Lanta :)

Ta da.............
Egen designad logga :)
Jag kommer att hyra ut privata hus och lägenheter åt turister.
Jag jobbar fortfarande kvar på mitt gamla jobb i 11 dagar till,
så på nätterna har jag formulerat offerter, bokningsbekräftelser
och kontrakt på svenska och engelska.
På dagarna så jobbar jag i mitt gamla jobb.
På lediga stunder dagtid, så träffar jag husägare och får mina
nattligt författade kontrakt påskrivna :)
Efter det så ska det fotas och skrivas en beskrivning av objekten.
Skrivs också på natten......
Många husägare är ju inte här, så mailen går varm mellan mig och husägare
i Canada, Norge, Danmark, England, Australien och Sverige.
MEN DET ÄR SÅÅÅÅ ROLIG !!!
Jag får en viss % på hyresinkomsten av husägarna.
Och nu till det bäsa av allt.
Jag har så mycket hus till hösten att Madeleine och hennes kille ska
komma med oss ner till Koh Lanta i augusti och jobba åt mig.
Vilket betyder att jag får ha Isabell hos mig i minst ett år iallafall.
Men om Madde trivs, vilket jag tror hon kommer att göra, så blir det längre :)
Isabell är startklar för Thailand redan, och har skaffat nya solbriller som
hon ska ha här nere. Cool tjej.
Min Persika
Hemsidan som husen ska visas på är inte klar ännu, men jag hoppas att den
blir lika snygg och innehållsrik som webdesignern själv:)
Emil Höög, webbdesigner från Hammarstrand.
Vad gör Janne då???
Han ska också jobba med mig till hösten, men just nu så är det inte mycket han
kan hjälpa mig med. Han kommer inte så bra överens med datorer, som ni vet.
Men han jobbar med att vara den perfekte mannen jag gifte mig med:)



Ett familjeföretag på Koh Lanta, där jag får göra det jag älskar,
tillsammans med dom jag älskar.
På en plats som jag älskar.............och tjäna pengar på det dessutom.
Vad mer kan man begära av livet.
Lite mindre påsar under ögonen då kanske.
Men snart ska jag sova och ta en paus från datorn..........kanske :)
Jag minns att jag sagt en gång: ALDRIG mer eget företag.
Men det var innan jag lärde mig att man ska aldrig säga aldrig.
So here we go again........
God natt





Kommentarer
Postat av: susanne

Guud vaa kuul!!! Ett jättestort lycka till från oss. Grattiskramen kommer inom 3 veckor (tror jag det är)!! Set ska bli så kull att ses. Kram, Susanne

2010-03-04 @ 17:42:19
Postat av: Marcus (E7)

Grattis till dig! Jag hoppas du och ni lyckas!

Förstår inte och känner inte igen bilderna på Janne, han är ju inte så där fjantigt kort!

2010-03-06 @ 07:32:23
Postat av: Lill strumpa

Gud Vad Roligt!!! Grattis storstrumpa;) Pussar och kramar från oss!

2010-03-07 @ 12:57:23
Postat av: Monica och Per

Hejsvejs!! Jaaa...Du är för härlig!! Man kan ju undra när du hinner sova faktiskt!! Härlig sida och Tusen Grattisar till den sk nya buisnesen!!Du får väll vila i BÖLE...ler! Jaa om ni kommer ...hihihi..Ja vi dyker ju upp i november..men ni är väll snart här! Kramizar till alla från oss!! See you och Good Luck!!

2010-03-08 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0