Casting

I förrgår så kom det en fransk tjej fram till mig på skolan
och frågade om Moa ville/fick vara med i en fransk
reklamfilm för solkräm.
Hon hade valt ut några tjejer som ev. skulle vara lämpliga.
Hon bad mig att maila några bilder på Moa  till henne.
Det gjorde jag, och i morse så ringde hon mig :)
Så idag efter skolan ska Moa provfilma på stranden !
Om hon kommer med så kommer hon att få
20.000 THB per dag, och det ska ev. ta tre dagar.
Till det så får hon royalties på filmen :)
Filmen ska spelas in på Koh Ngai, där vi var då Vickis fyllde år.
Jag hoppas att hon kommer med, det vore ju en jättekul grej för
henne.
Och för mig :)

En blivande filmstjärna ?           Med fräknar på näsan :)

Kommentarer
Postat av: Maria Sjögren

va kul om hon kommer med, hon är ju såå söt..:)

2010-01-15 @ 09:22:34
Postat av: Susanne

Gullunge!!!!!

2010-01-15 @ 14:37:47
Postat av: Siv & Anna

Vi håller tummarna för Moa, och hoppas

2010-01-19 @ 20:09:56
Postat av: Viktoria

Klart att hon ska bli filmstjärna :) Hon är otroligt söt!

2010-01-27 @ 11:00:02
URL: http://www.viktoriassecrets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0