Kändistätt på Lanta

I år har det varit väldigt kändistätt här på Lanta.
Christine Meltzer som nu leder melodifestivalen ,
var här, och hon bodde bara några hus ifrån oss.

Fotbollskändisar har också kommit till Lanta. Toni Koivisto och Torbjörn Nilsson.
Dom skulle jag själv ALDRIG kännt igen, om inte någon av killarna här nere pekat på dom.
Jag hade varit hemma hos Tony och hans fru flera gånger,
utan att veta vem han var :)
Som jag skrev innan så var ju även MR Gunvald Larsson (Persbrandt)
och Sanna Lundell också här, och hade sin dotter i barnens skola.

Nu är även Kurt Wallander (Krister Henriksson) här.
Kriminaldeckarnas RoysRoys, Beck och Wallander.
Och som kronan på verket så är deckardrottningen nr 1 här just nu,
Camilla Läckberg, tillsammans med Robinsson vinnaren Martin Melin.

Han var med och spelade volleyboll med Janne för ett tag sen.
och Camilla satt i baren med mig :) där supporter klubben sitter.
Innan julen så såg jag att alla på stranden tittade på någon ute i havet.
Vilken kändis var det?

Men det är ju Janne som visar upp det senaste badmodet :)
I år ska det inte vara badmössa, det ska vara HJÄLM !!





Kommentarer
Postat av: Henry

Reise til Thailand. Koh Chang, Hua Hin, Bangkok, Pattaya, Phuket, Krabi. Tailand

2010-05-21 @ 22:17:41
URL: http://www.landofsmiles.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0