IDIOT ??

Jag är inte idiot (tror jag)
Jag har bara lite OTUR när jag tänker ibland :)
Sedan inbrottet då jag blev av med min kamera, och min dator hade kraschat,
så har jag köpt ny kamera och ny dator.
Med den nya kameran och datorn så har det tagit "100 år" att lägga upp
bilder på bloggen.
Till det så har också internet varit segt dom senaste veckorna.
Det var då jag fick det OTROLIGT fiffiga tipset av Vickis !!!
-Har du rensat arkivet på gamla bilder i bloggen, frågade hon.
-Näe, det hade jag inte !
Då tänkte jag att det kanske är därför som det tar såååå lång tid att publisera bilder.
Jag har nog ca 3000 bilder i arkivet.
Så skred jag till verker och rensade bort i arkivet.
Städade även ur datorn i samma veva. Bort med gamla filmer, ljudböcker och annat som tar plats.
Sist av allt så tömde jag även paperskorgen..................
Mycket nöjd !.....Just då..........
Helt plötsligt så ser bloggen helt galen ut!!!!!!!!!!!
ALLA BILDER VAR BORTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag skickade ett mail till Blogg.se och frågade vart fabian min bilder tagit vägen.
Svaret blev: - Har du tagit bort bilder ur arkivet?
Yes, det hade jag. OCH tömt papperskorgen !!
Då går det INTE att få tillbaka dom :(
blev svaret då.
Så jag får väl roa mig i framtiden med att försöka lägga in bilderna igen.
En och en.............
Kanske bloggen är återställd någon gång 2012.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej mamma! sådan dotter sådan mamma!=) jag ha gjort samma dumma jävla misstag.. men men alla som foljer din blogg ha ju sett bilderna så de är bara blicka framåt och lägga upp nya.. =) ja de ska verkligen bli roligt att åka till bollnäsan.. ja visst är hon lik mig nu lillfisan :)åh jag hoppas de blir de vi planerat!!! jag riktigt längtar.. åh vad jag saknar er nu!!! pss på er alla och pussa moan för imorgon är hennes stora dag och jag tänker massor på henne!

2010-02-09 @ 17:32:05
URL: http://maddelusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0