Tänk vad tiden går......

fort när man har roligt.
Som jag skrev i förra inlägget så fattas det några dagar i veckan.
Tiden flyger i väg här nere.
I morgon är det den roligaste dagen på hela året i Thailand.
Sonkran, det thailändska nyåret.
Sonkran 2552 (2009)
Förra året så väckte jag barnen med vattenpistol.
Och det har dom inte glömt.........
Tjejerna har planerat hela dagen hur dom ska väcka mig i morgon bitti:)
Moa har lovat att INTE kasta vatten på min Ipod, som jag sover med.
Den somnar jag alltid med, eftersom jag lyssnar på ljudbok innan jag somnar.
Jag antar att jag vaknar blött i morgon bitti, eftersom det thailändska
nyåret firas med vattenkrig i flera dagar, hur kul som helst:)
Så i morgon ska vi fira in det nya året 2553 med ett nytt vattenkrig!
Till och med åren går fort här nere.
Det betyder att jag snart fyller 588 år:)
Enl. thailändsk tid........
Men eftersom jag fyller år då vi är i Sverige, så får jag väl dra av en sis så där 500 år:)
Det finns nog inga föryngringskrämer som slår det!
500 år yngre på ca 20 timmar!
GOTT NYTT 2553

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Annica o Janne o Vickis o Moa. Lena o jag fick en bebis, en liten flicka, som ska heta Liv. Hon vägde 3140 g och mätte 48 cm. Förlossningen gick mycket snabbt och vi mår alla bra. Jag har lämnat våra mailadresser så kan du maila för lite bilder. Ha det bra. MVH Lena o Rolf

2010-04-19 @ 11:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0