En öde ö

Så känns det här nere nu.
Dom allra flesta har åkt hem för den här gången.
Och jag saknar alla redan!
Men det har varit en jätterolig säsong med mycket skratt.

Jag och Lena, som häromdagen fick en dotter med Roffe.         Söta Therese o Gulliga Marcus.

Ulrika som lärt mig spela poker.     Brudparet Fågelhamre.     Jag o Anna firar med champagne!
Den här säsongen har jag fått äran att vara med om ett bröllop på stranden.
Och det var jätte vackert, och DOM var vackra.
Svante o Camilla
Den här bilden har jag snattat från deras resedagbok.
Det var Svantes svensexa som Janne var på då han kom hem utan skor,
MEN med en påse sopor!!!   :)
Jag har också fått lära mig att spela poker av Ulrika.
Hon är pokerproffs och lever på att spela.
Det skulle INTE jag kunna, för det gick inget vidare för mig. Men det var kul!!
Camilla däremot, hon verkar ha anlag för poker, och har vunnit ett par gånger.

Deckarmamman.............. Vimsmamman.........Vimmelmamman
Camilla Läckberg.....................jag.......................Lotta Gray
Jag har också fått träffa lite "kändisar" på Lanta i år.
Och vilka trevliga tjejer det här var :)
Lotta jobbar på tidningen SE&HÖR, och hon hade mycket roligt skvaller
att berätta. Hon kommer tillbaka till hösten, och jag hoppas att vi ses då.
Camilla och Martin Melin bodde i Lena o Roffes hus, och granne med Marcus och Theres.
Vi fick en "myskväll" med vin och "Let´s Dance" på TV hemma hos Marcus,
tillsammans med Camilla och Martin.  Mysigt, mysigt....
Imorgon så fyller Camilla (Fågelhamre) år, och vi är bjudna på grillfest hos dom.
Först så ska Moa på kalas hos Nils mellan tre och fem. Sen åker vi direkt till grillfesten :)
Jag tror Moa är  ...in  looove  :)
Dom håller varandra i hand på skolan, och leker med varandra efter skolan.
Hon berättade för mig att hon MÅSTE köpa någon slags kärleksgrej till Nils då han fyller år.
Jaha, sa jag. Är du kär i Nils?
Näääääe, men HAN är jättekär i mig, och då måste jag köpa en kärleksgrej till honom !
Vi får se vad blir. 
Kalas blir det i morgon ialla fall :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0