Varmt och kallt

Mitt hjärta brinner av kärlek och värme och välbefinnande
eftersom Madde och Isabell kom upp till oss i Tisdags.
Dom ska stanna till fredag.
 
Så nu är alla mina tjejer hemma och det känns så skönt.
I går så bakade vi chokladtårta och sjöng och grattade Madde som
fyllde år i fredags.
I kväll så ska tjejligan på Bingo :)
När jag vaknade i morse så trodde jag nästan att jag
vaknade på Ishotellet i Jokkasjärvi.
12 grader i sovrummet, 16 grader nere i köket och -2 grader ute !!!!!!
JAG VILL ÅKA TILL THAILAND NU
   
Lite bilder från imorse..........brrrrr
Men det är "bara" 16 dagar innan tåget går mot varmare breddgrader.
Janne eldar så pannan glöder.
Men jag tror att han får börja elda på natten också, för nu är det KALLT!!

 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Lyckos er dá som ska till sol och värme. Själv har jag nog halvt frysit ihjäl innan vi kommer iväg till Thailand. Hoppas verkligen att vi ses där nere i mars!!



Kramar i massor, Susanne

2009-10-06 @ 13:37:39
Postat av: Siv Gisseldahl

Det ser ännu lika tråkigt ut i Böle grått och glåmigt -2 . Sitter och kollar resor i Mars, vart på Ön bor ni? Våra kattor vänder i dörren och vill inte vara ute lång stund och ännu är inte vintern här.

Kram från Böles Siv o Roger o Anna.

2009-10-20 @ 13:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0