Snabbis

Vi har inte något Internet hemma nu, så jag sitter på ett Internetcafe med Vickis nu.
Vi är på väg till M för att fixa mina naglar :)
Hoppas hon är hemma bara.
Janne och Moa har farit och fiskat någonstans.
I eftermiddag så är det säsongens första volleybollmatch för Janne.
Dom ska spela på stranden på Slow Down, så vi äter nog middag där också.
Det blir nog ganska svettigt för Janne eftersom flåset inte är
riktigt detsamma som då vi for....
Mitt flås är ju inte mycket bättre det heller, men jag stannar i baren i dag och
jobbar som publik i stället :)
Vickis och jag börjar på Lanta gym i morgon eftermiddag.
Vi ska gymma Mån, Ons och fredag.
Jag vill gå ett och annat yogapass också.
Kanske det kan bli på Tis och torsdag förmiddagar.
Vi får se....
Moa ska börja med gympa på stranden på Onsdagar, och Janne kommer
nog troligtvis att spela volleyboll ca tre dagar i veckan.
Så till jul är vi nog i toppform hela familjen.
I allafall i bättre form :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, vad ni verkar ha det underbart! Här är det gråare än grått och bilen är konstant insmord med lera....Barnen har lov i veckan, idag har vi pysslat, pratar om när Moa var här med oss och pysslade och de gjorde loppis i somras mm... Hoppas verkligen att jag får uppleva den lycka ni känner i Thailand, jag saknar solen...

Ha det gott! Kram Petra

2009-10-26 @ 22:08:18
Postat av: Ann

Era lyxprylar!:) Skönt att resan gick bra. Måste vara en helt annan grej att komma dit denna gång - nu har ni ju redan ett "liv" att komma till! Ha det gött i solen så kämpar vi på i grådasset & kylan;)

Kram/Ann

2009-10-28 @ 09:19:55
Postat av: JM

Skriv oftare! Är så nyfiken! =)

2009-10-30 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0