Varning på sta´n.........

blev det idag :)
I morse efter frukosten så satte jag på en CD för att
försöka utplåna en låt som gått på autorepeat i min hjärna i två da´r !
Första låten blev Beast of Burden med Bette Midler.
Då kände jag i hela kroppen att nu måste jag ta min Ipod och sätta mig på motorcykeln.
Med risk för att jag skulle kunna få böter för förargelseväckande beteende, så sjöng jag
högt och med stoooor glädje.
...I never be your beast of burden............
Färden gick söderut mot Viewpoint där vi skulle äta lunch.

Jag beställde Yougurt med färsk frukt och en Singha.

Man kan väl inte dricka öl till yougurt, sa Janne !!!!

Jag som trodde att han levde efter filosofin att ÖL kan man

dricka till ALLT !

Han dricker själv öl till pannkaka.

Men det gick alldeles utmärkt att dricka öl till yougurt :)

Jag har förresten druckit rödvin till Bollnäsfil och kalaspuffar också.

Och det gick bra det med :)
På hemvägen så såg vi några elefanter som stod i det fria och mumsade.
 
Efter skolan så for Vickis och jag till Saladan, för hon skulle få
en massa spel av en tjej som har en musikaffär där.
Och vad hittade jag då...........
  Nya hörlurar med blingbling på :)
Jag och Vickis köpte var sitt par.
På hemvägen så måste dom ju testas och nu var det
BWO i lurarna. Jag lät thaitjejen som har butiken lyssna, och talade om
för henne att det var en svensk grupp.
-Aha, sa hon.  -ABBA ?
Det är den enda svenska grupp som thailändarna känner till.
På med lurarna och iväg.
Då börjar Vickis att slå mig på axeln och tyckte att jag skulle sluta sjunga så högt.
Jag var igång igen och sjöng nu Bells of Freedom för full hals :)


Han tål ju att tittas på också ............
Nu ska vi gå ner till Castaway och äta fajitas.
Sen ska jag avsluta med min egenkomponerade drink.
Kaffeshake med Kaluha. mmmm

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Heej! :)

Japp, nu gäller det! Hoppas verkligen, och det ser ljust ut för mamma är verkligen "peppad" och säger att det går Jäätte bra. Själv är det lite jobbigt, men jag ska klara det:)



Snygg du är på fotot!

Lika smäcker som vanligt:)

Ska akta mig noga medvad jag stoppar i mimg den här ggn, jag vill ju inte gå upp så sjukt mycket i vikt igen.



Pussar o Kramar!!!



(Hälsa alla från mig)

2009-05-08 @ 10:37:48
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0