Livet kan förändras...

på ett ögonblick.
  I går så fick Janne och jag veta att en av våra thaländska vänner varit med om en fruktansvärd olycka. Han skulle koppla om en elkabel och kom på något vis åt högspänningsledningen och fick 110 000 volt
genom kroppen. Han är brännskadad över hela kroppen och har troligtvis brännskador på insidan också eftersom han kissar blod.
Han fördes först till Krabi sjukhus men förflyttades i går till Sjukhuset i Nakon Si Thammarat där dom tydligen kunde ge bättre vård för brännskador. Han kommer att genomgå operationer varje dag den närmsta tiden.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att han klarar detta.
På onsdag så åker vi tillsammans med två andra thaitjejer till Nakon Si Thammarat för att hälsa på honom.
Det tar ca tre timmar med bil att komma dit.
De par som hade vår favoritresturang "Spicy" bor också numera i Nakon Si Thammarat där dom driver en ny
restaurang. Vi har lovat att komma och hälsa på dom.
Så jag hoppas att vi kan stanna till hos dom också och äta lunch eller middag där.



 


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Men guud vad hemskt! Hoppas verkligen att han kommer att klara det.



D.s den där bilden är en av de bilder som jag har lagt ut på min sida på youtube under "my life my love" ;) Men den ligger på nätet så alla kan ju ta den.



Ha en fin dag! (as always)

((Kraam))

2009-05-12 @ 10:37:27
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja visst blev de bra=) de är malin som hjälpt mig.. bättre än den tråkiga förut=) kraaam på dig mamman jag längtar efter dig med.. puss

2009-05-13 @ 20:15:21
Postat av: Ingela

Haha, ja fast hon gick nog inom dessa nio minuterna.

2009-05-14 @ 08:24:02
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0