Nu har vi landat

   efter 4 dagar i Kuala Lumpur, Malaysia.
Vi bodde på ett hotell som heter Sunway Lagoon Resort.
I hotellet finns det ett shopping mecka som är........
håll i hatten nu......

4 miljoner ft² = 371612 m² fördelat på mer än 800 butiker !!!
Har jag ont i fötterna ? Jaaaaa...
Vad gör man då ?
Köper plåster.... eller nya skor :)   Snygga va !
I bland kan man ju undra varför just jag skulle bli en skofjolla.
Mina fötter skulle nog må bättre om jag hade lite böjelse åt tennisskohållet.

Men på Koh Lanta är det ju näst intill omöjligt att ha klackskor överhuvudtaget, så man får passa på
och "trippa" i klackskor då man är i storsta´n :)
På resorten så fanns ju naturligtvis också Mc Donald´s
till barnens stora glädje. Dom är ganska less på ris och kyckling vid det här laget !
Så till middag på onsdag så blev det en BigMac & Co
  Och på torsdag till middag så blev det...........
BigMac & Co. Och vad blev det för kulinarisk middag på fredag då ??
    Joo, en BigMac & Co
Förutom att bara proppa i oss en massa skräpmat och shoppa så har vi varit på
en äventyrspark som heter duga.
http://www.sunway.com.my/lagoon/
Jag berättar mer om det i morgon.
Nu ska vi se en film som heter Spiderwick.

Kommentarer
Postat av: Jen

Plåster eller nya skor? SKOR!!

2009-05-05 @ 14:53:39
URL: http://diaryofamunchkin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0