Spådom som slår in???

Det var en "gubbe" i Holmsveden som spådde mig för 6,7-år sedan.

I natt så kom jag på vad mycket det var som han sagt, men som jag glömt.

Tills NU !!

Jag hade aldrig träffat "gubben" förut, och jag kommer inte heller från byn.

Han visste inget om mig innan.

Han berättade först att jag hade tre syskon - Sant

Sen sa han att jag varit förlovad i 18 år !! - Sant. När jag spådde mig så hade Christer och jag  varit skilda i ca 3 år, så jag hade ingen ring på mig.

Jag hade också haft en karl som inte varit snäll mot mig. - Sant. Ronny spräckte min skalle på ett antal ställen.

Men nu hade jag en karl som var snäll. -  SÅ SANT.

Han sa att jag bodde på en liten väg vid vatten med tre hus. - Sant

Sen sa han att det fanns ett till hus bredvid mig...... kanske bakom eller framför, men inte på samma väg. - Sant. Dick bodde bakom oss fast inte på samma väg.

Sen såg han en lekstuga sa han. - Sant. Janne och jag höll för fullt på att bygga den då.

Sen pratade han om framtiden.

Först såg han ett barn. - Sant. MOA

Och nu kommer poängen!!!!!!!!!!!

Sen såg han tvillingar !!

Jag tänkte inte på det då, för jag har inga tvillingar i släkten.

Men det har MADDE. Hennes fastrar är tvillingar !!!

Det var det jag kom på i natt !!

Det kanske inte är någon Persika.

Det kanske är PERSIKOR :)

Sen såg han mörkhyade människor och flera långa resor. - Sant. Thailändarna är mörka, och det är långt hit. Och vi kommer att resa mellan Sverige och Thailand MÅNGA gånger.

Han såg också en massa hundar omkring mig. Sant- Det vimlar av hundar här !!

Han såg även pengar flera gånger. - Sant. Vi har flera gånger fått stora summor pengar.

Det som återkom flera gånger om min framtid var just dom mörkhyade människorna och pengarna :)

Ingela (min kära lilla syster) skrev ner allt han sa och det blev sex sidor.

Jag minns inte allt han sa, men jag hoppas att jag inte slängde det när jag flyttade hit.

NU vill jag verkligen läsa det igen.

Fatta att jag VILL att det ska vara sant.

Persikor och pengar - ljuva dröm.....................


Kommentarer
Postat av: maddis

hjääälp..jag vill inte ha tvillingar..

2009-03-11 @ 13:30:37
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Hahaha...Ja jag kommer ihåg det där, du har säkert papperen kvar någonstans. Hihi det kanske blir persikor ;) Om du kommer ihåg när han spådde mig att han såg en jättelik byggnad med östra och västra flyglar, samt en stor flaggstång mitt framför där jag skulle tillbringa mycket tid så måste ju det vara Högskolan i Gävle. :)

Det var mycket mycket mer som han sa som jag har sett stämt överens med det som skett i livet. Men för maddis skull som (inte) vill har tvillingar så hoppas jag att tvillingar kan symbolisera något annat för er ;)



Saknar er!!!

Kanske vi kan fira midsommar tillsammans i år..



Universums alla pussar & kramar!

2009-03-13 @ 09:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0