Château 08

I helgen så flyttade vi tillbaka till Poseidon Villas B8

Det som jag kallar för château 08 för det är så lyxigt och fint hus.

Jag berättade om det huset i oktober.

-Skönt och vara hemma igen, sa Moa !!

Själv går jag bara omkring och toktrivs:)

   
    Dags för nakenbad på natten igen :)
Nu finns det även trådlöst bredband i huset så vi kan vara ute på nätet samtidigt allihop.

Och barnen fick egna rum igen !

På söndagen så bjöd vi på inflyttningsmiddag.

Det blev chilirisröra och gravad lax, potatissallad och rökt skinka och hårdbröd som Niklas fick av Sofies mormor.

Barnen fick hamburgare och stekt potatis.

Christina hade med sig en kladdkaka till efterrätt. Mumsigt värre :)

Vi blev 20 st som dinerade ihop. Kul !!

På måndag eftermiddag så kom M hit för att dekorera våra naglar.

Det var Jag , Anna, Vickis Moa och Jasmine (en thailändsk tjej) som blev så fina på naglarna.

         Mina fina naglar :)
Idag, onsdag så kom Henrik och Kattis och deras två barn hit från Bollnäs.

Jättekul med Sverige främmande :)
"Min" Persika har också byggt ut och bor nu lite rymligare :)
  Finare "hus" än mormors Château 08
Måste ju få säga att det är misstänkt lik det hus som Persikans mamma bodde i.....
  Och det var ju en liten TJEJ som bara byggde ut hela tiden tills
hennes mamma (jag) såg ut som globen med ben på :)


Kommentarer
Postat av: luckas

hälsa henke från jag,kul att ni hamnade i huset igen.det är ju så lyxigt.hälsa till alla gör det så ingen blir bortglömd

2009-03-04 @ 18:22:51
Postat av: luckas

hälsa henke från jag,kul att ni hamnade i huset igen.det är ju så lyxigt.hälsa till alla gör det så ingen blir bortglömd

2009-03-04 @ 18:25:46
Postat av: cg o monica

Hej på er i Thailand..Vi vill skicka en hälsning till era gäster Henrik o Cattis och barnen.

Hälsa att dom ska ha de så bra o att vi tänker på dom. Allt e bara bra här hemma..

2009-03-05 @ 19:04:26
Postat av: lille bror

Hej syrran! jag och kurt E sitter och kollar lite .. han saknar dig ångrar att han aldrig gifte sig med dig!!!!!,

2009-03-07 @ 11:06:52
Postat av: Ronnie W å Elin

Hej Annica snacka om härligt drömliv ni har där nere. Verkar skönt som helst. man skulle fått ner sina egna päron ner dit med. Hade passat dem bra. Här i Sverige sitter familjen och jag med kräk sjuka för till fället inte så jattekul kanske, men allt är bra i övrigt här. Livet rullar och barnen blir större.

Ha så trevligt där nere.

hej hej

Ronnie med familj

2009-03-25 @ 16:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0