WISH YOU WERE HERE

...and i miss you like hell............and i'm feeling blue
  ....from the first time i laid my
eyes on you, i felt joy of living
i saw heaven in your eyes
in your eyes
I miss your laugh
i miss your smile
i miss everything about you
every second's like a minute
every minute's like a day
when you're far away...............

Idag så längtar jag mer än någonsin efter Madeleine.
Dubbelt så mycket som förra året, eftersom min längtan
är lika stor efter mitt barnbarn Isabell.
 
Jag känner mig lite halv när två av mina tjejer är så långt borta.
Men jag gottar mig åt mina minnen från i sommar då jag fick sova med Isabell :)
Näsa mot näsa HELA NATTEN........KÄRLEK...........
Texten ovanför kommer från Rednex, och förra säsongen så var faktiskt
Jonas från Rednex hemma hos oss på en öl !! Trevlig prick.
Madeleine var med i en talangtävlig när hon var liten och vann !
Med den här låten:



Kommentarer
Postat av: madde

hej mamma/mormor! vi saknar dig lika mycke med. önska du va här och kunde ta del av hennes skratt eftersom de inte går att spela in film med kameran och jag får inte över filmerna från mobilen till datan:( men hon har mycke att visa upp då du kommer hem då istället! älsakr den låten, de vet du!=) vi älskar dig!

2009-12-04 @ 14:31:10
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Postat av: Ann

Hej å hallå!! Vad gör ni? Är allt bra med er? Här snöar det som tusan, rena midvintern! Men det är rätt mysigt:) Alla mår finfint, Peter & Simon har haft en far/som helg i Sälen och jag & Elias har varit hemma och druckit gklögg:). Vi är i Kolsva över julafton, sen drar vi till Mats & co. Hoppas allt är bra med er, jättekramar från Stockholms-Lindströms!

2009-12-21 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0