MIN PERSIKA.....

kom till världen kl. 02:45 i natt. (20/8)
Hon är 51 cm lång och vägde 3.758 g 
Hon är naturligtvis hysteriskt vacker och heter ISABELL.



Min persika.......... och jag är såååå stolt så det blir skrapmärken i taket  :)
Isabell..... min karamell.......jag kanske inte är poet, men jag är lyrisk !!! 
Hon är en mycket snäll liten tjej som bara sover och sover.
Sen suger hon på tummen och gnyr som en liten hundvalp.

Där ligger hon och sover med världens sötaste pärnäsa och en pussmun
som inte går av för hackor. 

Hur stolt kan man bli utan att hjärtat exploderar !!!!! 
Isabell.........min karamell !!       JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Grattis mormor! Vad söt hon är!!

Kram

2009-08-22 @ 17:48:28
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Lars Mårtensson

Grattis mormor!



Hälsa alla



/Lars Mårtensson

2009-08-24 @ 19:48:27
Postat av: http://haxangel.blogg.se/

Grattis mormor & alla mostrar! Vad fina ni är allihopa, tjej maffian:) Kärlek till er….

2009-08-25 @ 16:46:49
Postat av: http://haxangel.blogg.se/

Grattis mormor & alla mostrar! Vad fina ni är allihopa, tjej maffian:) Kärlek till er….

2009-08-25 @ 16:49:51
Postat av: Marcus, Koh Lanta

Hej hej och stort grattis till att bli mormor!

Hur är det med er?

När åker ni till Koh Lanta?

Vi ska snart stänga vår blogg, så om Vickys vill kunna följa den, be henne skicka mig ett mail så får hon ett lösenord.



Hälsa alla

Marcus

2009-08-25 @ 20:28:40
Postat av: luckas

grattis madde och hela gänget från oss i lottefors.kram på er.

2009-08-26 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0