Tiden går fort......

när man blir gammal. (säger dom som vet.......  :)
Jag måste vara runt 100 år nu känns det som, med tanke på tiden.
Så mycket som ska göras nu innan vi åker till Sverige igen.
Det ska deklareras, faras på visumresa och försöka få tag på ett
billigt hus att hyra för alla våra saker medans vi är i Sverige.
Motorcyklarna ska magasineras på en verkstad här.
Och hemresan måste bokas.
Vi var in till turistbyrån idag för att boka en visumresa.
Men det var strömavbrott på hela ön idag, så det gick inte.
Men det blir antingen till Singapore eller till Malaysia.
Eftersom det var strömavbrott hela dan, så gick vi ner till stranden
där det fläktar skönt från havet.
Janne läste (Brott och straff...........SUCK vad tungt )
och jag löste korsord och plockade snäckor.
Lugn och skön dag :)
Hur blev mina tänder då...........
  Som nya
 

Persikan väger nu ca ett halvt kilo och är ca 30 cm lång och välproportionerad, men med tunn och ömtålig hud och liten mängd underhudsfett.

Persikan bildar underhudfett i rask takt men ser fortfarande
lite röd och skrynklig ut ..........( såååå lik mormor redan :)

Hörseln är också välutvecklad nu och många studier visar att persikor och andras bebisar i magen ofta gillar klassisk musik - Tur att momor redan skickat en CD med avslappnande spamusik.

Som kronan på verket så har jag beställt en "egen designad" tunika till Persikans mamma.
   Paket på väg...........


Kommentarer
Postat av: maddis

hehe va fin den var!=) hoppas den sitter bra:P vill ha den nu..... hehe=) men den som väntar på nå gott.... längtar verkligen till ni kommer hem.. puss på er alla

2009-04-24 @ 06:36:15
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Postat av: Ingela

Heej!

har du blekt tänderna, vad snyggt!

Tack för att du läser min blogg:)

Saknar dig massor!!!



(((Puss å kram)))

2009-04-24 @ 11:24:35
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej Ingela

Nej, jag har inte blekt dom.

Men jag har fixat mina tandhalsar som

blivit synliga och fula med tiden.

Puss på dig och flickorna också :)

2009-04-24 @ 11:42:07
URL: http://thaijannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0