HELVETES............

JÄVLA FÖRBANNADE SATANS SKIT !!!!!!

Jag har fått ett nytt MS-skov.

Det började i måndags med att jag inte kände min mage

när jag duschade, kollade därför hela kroppen med vänster

hand, den med bästa känseln i.

Utsidan på vänster ben och vänsterfoton var också borta.

Högerbenet och högerfoten har ju varit borta i ett par år redan.......

I går kändes båda mina ben som om jag stått i en trappmaskin i två timmar.

Som två stockar som väger ca 100 kg.

Min mage känns som om jag har en plåtkorsett på mig,

I morse så hade plåtkorsetten krympt en aning och satt ännu hårdare.

Högerarmen väger bly och lyder inte riktigt.

Vänster arm är också tung.

Höger rygghalva och rumpan har försvunnit i natt.

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD.............

INTE NU..............inte se´n heller förresten !!

Jag har tenta på lördag och har inte tid med sån´t här !!

Igår så var jag så arg hela dan på detta skit helvete.

Idag så gråter jag........

Janne och jag for in till Doktor Salarin idag, som är väldigt duktig och pratar bra engelska.

Hon visste vad MS var men hade aldrig behandlat det tidigare.

Jag hade mina läkarpapper med mig från Sverige, som jag visade henne.

Den medicin jag behövde fanns inte i Thailand.

Hon ringde till Bangkok och pratade med dom också.

Hon kunde ge mig kortison men inte Gabapentin.

Tveksamt om det skulle hjälpa överhuvudtaget.

Så tiden får utvisa hur det går den här gången.

Men i morgon så ska jag hantera det här som en hund gör.

Om jag inte kan äta det eller leka med det,

Så ska jag bara kissa på det och gå vidare.


Kommentarer
Postat av: maddis

NEEEJ!!!!! nu gråter jag oxkså!! men mamma jag trodde de skulle bli bra nu i värmen och allt.. jag vill inte att du ska va dålig och bli sämre.. jag älskar dig av hela mitt hjärta, vill inte att ont ska hända dig!!! hoppas de blir bra.. hoppas hoppas hoppas......

2009-04-01 @ 09:31:47
URL: http://maddelusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0