Håll tummarna....

för mig i morgon (lördag) !!
I morgon kl.15.00 - 21.00 ( thaitid) så ska jag ha min tenta i Fastighetsrätt och Fastighetsbeskattning.
Den senaste veckan har det varit åskväder med strömavbrott sågott som varje eftermiddag!
Det får inte hända i morgon.........
Familjen är med mild hand utslängda ur huset i morgon eftermiddag.
Vickis och Niklas ska gå till ett internetcafé, och Moa och Janne ska åka med Don
till Krabi och spela långgolf.
Dom far kl.7 i morgon bitti och kommer hem vid 6-tiden.
Sen får dom väl äta middag på Bajen med Don och stanna där till kl. 21.
Mitt skov verkar ha stannat av !
Det har i vart fall inte blivit sämre sen i onsdags :)
Håll tummarna för det också.......
På söndag så ska vi fira min "skolavslutning" med att fara till Koh Rok och snorkla.

Kommentarer
Postat av: thaiannica.blogg.se/

LYCKA TILL/BERIT

2009-04-04 @ 17:33:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Lars Mårtensson

Lycka till med allt!



/Lars

2009-04-05 @ 15:31:11
Postat av: Susanne

Lycka till!! Håller tummarna. Både FÖR tentan och MOT skovet.

Kram/svägerskan

2009-04-07 @ 22:15:25
Postat av: maddis

hur länge ska man hålla tummarna då??? :D

2009-04-08 @ 08:47:38
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Postat av: Katarina Smålänning

Lycka till med tentan! Vi saknar Thailand, särskilt jag. Här är ingen riktig sommarvärme än, sista april var det kanonväder sedan blev det kallt igen. Har ni bokat hemresa än? /Kram Kattis

2009-05-12 @ 16:33:11
Postat av: Katarina Smålänning

Lycka till med tentan! Vi saknar Thailand, särskilt jag. Här är ingen riktig sommarvärme än, sista april var det kanonväder sedan blev det kallt igen. Har ni bokat hemresa än? /Kram Kattis

2009-05-12 @ 16:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0