Ful i mun....

är jag inte nu, bara verbalt :)
Janne och jag var hos tandläkaren idag.
Rackarns vad billigt. Och BRA !!!
Eftersom jag är i värsta sortens oturssvacka nu så var jag
övertygad om att jag skulle ha femtioelva hål, och att det
skulle göra skitont och vara svindyrt.
Men tji fick jag !!
Inga hål, och det kändes som jag var på spa ;)  MUN SPA !
Först så smörjde han in mina läppar med vaselin......
Sen så städade han bort tandsten och polerade alla tänder både på ut och insidan.
Det gjorde han inte med en rasp som dom gör i Sverige så det gnisslar som krita på svarta tavlan.
Han använde någon slags makapär i stället.
Mycket skönare än raspen.
För allt detta och 4 röntkenbilder så betalade jag 550 kr.
I morgon så ska jag tillbaka och göra lite "skönhetsfix".
En del av mina tandhalsar har blivit synliga och blivit mörka.
Det har jag påpekat för min tandläkare i Sverige VARJE gång, och hon hjar sagt varje gång att det INTE
går att göra något åt det.
Men det gör det tydligen här !
I tisdags så pajade min dator,
JIPPIE !!!
Jag har ju bara ca 2000 bilder och annat som jag behöver i den............
När jag skulle starta den så "sa" datorn att Windows går inte att starta för en fil är trasig eller borta.
Jag har lämnat datorn till en jätteduktig kille här som har räddat alla foton och dokument.
Hoppas att jag får tillbaka datorn i helgen.
Nu har jag lånat Vickis dator.
Jag ska köpa en extern hårddisk idag.
Bättre sent än aldrig................

Kommentarer
Postat av: maddis

äntligen uppdaterar du din blogg mamma.. funderade på att ringa dig och kolla om du lever.. du ha inte kommentera min blogg sen 5 april och inte uppdatera din blogg på en vecka.. med tanke på oroligheter som varit i thailand nu då dom sköt folk och så och du ha skov också blir man ju orolig då man inte hör ett ord ifrån dig! hoppas allt är bra.. nu kan jag andas iaf för nu ha du ju skrivit! =) jag älskar dig hoppas ni kommer hem snart. jag drrömde de inatt.. sen vakna jag och ni va som bortblåsta..

puss på er alla

2009-04-17 @ 06:24:52
URL: http://maddelusken.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-17 @ 06:28:10
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Nu blir det extra...massor med extra att läsa, för nu jag också skaffat mig en blogg :P



Skönt det där med tänderna för vad jag kom ihåg så hade du har ju inte någon "liten" tandläkarskräck. Tur att oturen har vänt. Kraam kram :)

2009-04-17 @ 16:21:14
URL: http://ingelasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0