Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härliga bilder:)

Kul att det gått så bra!!!

Underbart att se hur fint ni har det, det är glädjande:)

Pussar å kramar till alla från oss.

2008-09-10 @ 17:41:05
Postat av: Owe Hellberg

Hej!

Kul att se att ni har det bra och trivs. Jag har äntligen fått min registrering, fick vg på tentan i skatterätt, så nu behöver jag inte "svartmäkla" längre.

12 november åker Carina och jag till Thailand, kommer gärna och hälsar på er. Du kan väl höra av dig innan dess.

Ha det i värmen, här känns det redan som om hösten har kommit och det regnar mest hela tiden.

Hälsningar från Owe H

2008-09-10 @ 23:01:03
Postat av: luckas

jo det må jag lova,ni bor ju jätte fint där med.kul att allt fungerar så bra.ni gör det ju det så bra.hälsa alla/luckas

2008-09-10 @ 23:09:38
Postat av: Owe Hellberg

Hej Annica!

Läste nyss din bloggsida och såg att ni verkar ha det fullt upp kul!

Såg också att ni skulle åka ut från Thailand den 18. Vi åker till Thailand den 12 och tar oss nog till Krabi på en gång och stannar där någon natt.

Svensk nubbe kan vi ta med när vi kommer vilken sort vill ni ha? Bor ni kvar på samma ställe på Kolanta och isåfall var någonstans?

mvh Owe Hellberg!

PS Jag har dragit in mest kulor till Fastighetsbyrån i Sandviken i september och oktober, så nu är jag förtjänt av en semester, ska bli skönt!

2008-10-22 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0