Nu går tåget...

mot varmare breddgrader.
Huset är sålt, möblerna är sålda, kläder och andra saker är sålda eller bortskänkta.
I början när allt såldes så kändes det bra.......men mot slutet när det började att eka lite ödsligt i
huset så kändes det inte lika lätt.
T.o.m vår trädgård ville jag ha med mig.......
Det var med tårar i ögonen och en klump i halsen som vi låste dörren i Arbrå för sista gången.

Med 5 resväskor mot nya äventyr!!!!  Det kan man väl kalla Feng Shui på högsta nivå!

Nu känns det bara bra och spännande.
De sista dagrna i Sverige så bodde vi hos Jannes bror i Lindesberg.
Där lämnade vi också bilen (Jannes ögonsten) så vi har den kvar när vi kommer hem nästa sommar.

Så äntligen är det Onsdag den 21 Augusti 2008 och livet tar en ny vändning.
Det blev en lååååång resa.
Första tåget gick kl.06.50 från Storå till Örebro.
Från Örebro gick nästa tåg kl.08.08 till Bålsta, där vi bytte till buss
mot Arland kl.09.35.                       
 Moa har tillverkat en "badmössa" som hon ska ha i Thailand, så hon inte får vtten i öronen!!
Jag blev också erbjuden en mössa, men mitt huvud var för stort :) Fiffig tjej det här.
 Liten och "pömsig" Moa på äventyr i stora världen.


Kl.10.27 så var vi äntligen framme på Arlanda.
Lite svettigt var det med 150 kg bagage och tre barn.
Men med våra tre tålmådiga och duktiga barn så var det inga problem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0