Det blir en dag på stranden.....

I dag så blev både Janne och jag som barn på nytt :)
Vi hoppade och dök i vågorna och hade hejdlöst kul!!
 Det var bara Moa som inte riktigt gillade vågorna, så hon höll sig mest på stranden.

    

Vi har säkert plockat en hel kasse med snäckor idag, den ena vackrare än den andra.
Vi ska köpa fisklia och göra vindspel av dom :)

Det roligaste vi hittade i dag, var en jätteluden kokosnöt!!   Visst är han vacker!!
Vi hade hört att det skulle finnas mycket vildhundar här på ön, men ingen har berättat om alla dessa SKOR som ligger överallt. En och en, par, nya, gamla.........överallt !!

Vi tog en strandpromenad på eftermiddagen halvvägs in till Saladan, ca 3 km.
  Beundrarbrev undanbedes, vänligt men bestämt :)

       
The Lindströms on the beach 2008.

När vi kom upp till vägen så såg jag naturligtvis skor överallt, och i diket låg ett par splitternya svarta klackskor, sååååå snygga!! Dom ville ju jag ha.....och bad Janne att kliva ner i diket och hämta dom åt mig.
Men där gick gränsen tyckte han, ett par skor i butik kostar ca 40 kr, så att plocka skor i diket var lägre än Glocalnet :)
Liiiiiiite besviken blev jag, men det kanske bara är loppis-abstinens.........Jag har inte varit på loppis på månader :)


På kvällen var vi på en Dansk restaurang som heter Bajern och käkade pizza och spelade minigolf.
Niklas vann.
   Ett kvällsdopp innan sängdags...............

                                                                                                                                                                      Lar kom   (hej då)



 


Kommentarer
Postat av: Kerstin och AndersA

Det ser helt underbart ut när man ser på era foton, det är ju lite annorlunda väder och omgivning där. Med det surväder vihar här så blir man lätt avundsjuk. Roligt att se ni börjar få ordning på vardagen. Alla hälsar till er alla. Kram

2008-09-15 @ 18:04:10
Postat av: lille bror

Hej mina kjära!Har kollat bloggen bara ryser menn med lite avund. ""ser ju ganska sådärrr ut tycker vi????.har speeckulerat hur alla i familjen har tagit det nya livet ochså.??men det ser ju helt supert ut. !men det kjenns lite opersonligt att dela allt ni upplever med resten av världen.!hoppas att ni bara lever och blommstrar.Menn lillebror vänntar på en tel eller mail.SAKNAR ER ALLA! storkram å puss.....fam lundin /njurunda/sverige.ps nu kjenner jag mig somm ulf... hihi.

2008-11-20 @ 19:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0