Thaimout

I eftermiddag så ska jag, Janne, tjejerna och en kompis
till Vickis, tillsammans med Anna, Tommy och Zeb, ta en
thaimout på Koh Lanta.
Vi ska åka ner till Ba Kan Tiang Beach i 4 dagar.

Där ska vi bo i ett privat hus, som enl. uthyraren
beskrivs så här:
Exklusivt och generöst! Stor 2-plans villa på 190 kvm
högt beläget med strålande havsutsikt.
Stort vardagsrum/matsal, kök, 4 sovrum, 3 badrum
samt mycket stor terrass., sala med hängmattor.
Läckert, påkostat poolområde.

Inga telefoner och inga datorer får följa med.
Bara en god bok att avnjuta i en hängmatta och en rackarns massa gooo mat.
I kväll blir det middag på restaurang, och imorgonbitt sillfrukost med nubbe.
Fredagsmiddag ska bli svensk potatissallad med revbensspjäll, och på
lördag ska Tommy och jag laga middag till oss och Bambie som också
kommer ner då.
Då blir det potatisgratäng och köttfärsbiffar med gräddsås.
Några spel ska få följa med som vi kan umgås över med barnen.
Och min Cat Stevens cd ska naturligtvis med:)

PS. Min Persika har fått sin första tand nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0