KÄRLEK

I måndags så kom Madde och Daniel hit med lilla vackra Isabell.
Janne och jag har ju fixat och donat i deras rum i väntan på underverket.
 
Janne har målat och tapetserat, och sen har vi målat om sängen till Persikan.
Så här blev resultatet.
   
 
I fyra dagar sov dom här och jag har gosat och gosat på
min sötnos som annars  bara äter och sover hela tiden.
Hon är en riktig liten sömntuta den tjejen.
   
I onsdags när Moa kom hem från skolan så packade vi ner limpmackor
med falukorv och kokade varm choklad och for sen ner till älven för att fiska lite.
Janne och Madde fiskade, Moa solade och jag gosade på Isabell.
   
Och vem fick storfisken då ?
 STORFISKAR´N  MADDE  :)
I går eftermiddag så for mina älsklingar hem och
lämnar ett obeskrivbart tomrum efter sig.
Hur jag ska klara mig utan dom i sex, sju månader igen.
Men tiden går fort när man har roligt.
Madde har Isabell och jag har Koh Lanta.
Men som vanligt så vill jag ju ha ALLT.
Jag vill ha alla mina tjejer nära mig. 
Men det är fortfarande några veckor kvar innan vi
åker tillbaka till Thailand.
Så vi hinner ses många gånger till, och om jag har
en rackarns tur så hinner jag få med mig Isabells första skratt
i bagaget till Koh Lanta.

 

 

    

 


Kommentarer
Postat av: isabell

hej mormor! jag saknar dig! jag har inte kunnat sova riktigt bra sen vi åkte hem från dig, jag saknar att ligga och pruppa på ditt bröst och sen sova en stund.. jag hoppas vi ses snart igen så vi kan skratta ihop. puss puss på dig mormor// isabell

2009-09-05 @ 17:20:27
Postat av: http://haxangel.blogg.se/

Hej Annica!

Det låter så mysigt, Kan knappast bli så mycket bättre! Hälsa resten av fam… från oss på Lanta

2009-09-06 @ 05:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0