Fågelholk

Min käre make blir väldigt lätt rastlös av sig.
Så mellan altanbygge, fönstermålning både hemma och på skolan,
tapetsering, målning, skorstensfix, golvslipning och fiske så bygger han fågelholkar !
För ett tag sen var han osynlig både inne och ute.
Jag ropade på honom och undrade var han var och vad han pysslade med.
Då var han i ladugården/garaget/verkstan och svarade att
han höll på med en present till mig :)
Senare på dagen så frågade även Vickis vart han var, och jag svarade att
han var där ute och höll på med en present till mig.
-Jaha, sa hon. Du ska väl få en fågelholk !!!
Men det bidde ingen fågelholk, det bidde en tavla.
 
Bilden föreställer en båt på havet
och längst upp till höger har han satt en dikt där det står:
Jag finns alltid här
för att förstå dig
Jag finns alltid här
för att skratta med dig
jag finns alltid här
för att gråta med dig
Jag finns alltid här
för att tala med dig
Jag finns alltid här
för att tänka med dig
Jag finns alltid här
för att planera med dig
Även om vi inte alltid är tillsammans
så ska du veta att
Jag alltid finns här för att älska dig
 
Jag älskar min pysslige,
omtänksamma goa gubbe.


Kommentarer
Postat av: madde

åååh så gulligt. ja karlarna kan vara bra goa ibland om dom bara vill :D tack för tippset om fänkålste=) har druckit två koppar nu och hoppas de ska hjälpa lilla fisan.. de va ganska gott faktiskt :) tack hus mormor för dina kukkelimukk kurer!=) puss älskar dig av hela mitt hjärta!

2009-09-06 @ 22:13:00
URL: http://maddelusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0