Visarun

Så var det dags att förnya våra visum igen då.......

Jag trodde att vårt utresedatum var den 18/1, men när jag tittade i passet i dag med glasögonen på, så stod det 15/1 !!

Jag ser ju lite glest.......:) 15 och 18 ser ju ganska lika ut utan glasögon :D

Visumansökan måste lämnas in på förmiddan ena dagen och hämtas eftermiddagen dagen efter.

Flyget går kl. 12.05 till Malaysia och hem samma tid varje dag.

Tisdag idag ! Alltså måste vi åka i morgon bitti härifrån för att kunna lämna in ansökan på torsdag förmiddag och hämta ut den på fredag eftermiddag.

Flyger hem på lördag.

Bråttom, bråttom !! In till Saladan för att boka taxi, flygbiljetter och hotellrum.

Taxi och flyg var inget problem, men det gick inte att boka hotell så här dagen innan !!

Men det ordnar sig när vi kommer till KL. (Kuala Lumpur)

Så i morgonbitti  bär det av till Malaysia och KL.

Om barnen får som dom vill så blir det väl frukost, lunch och middag på Mc Donalds !!

I FYRA DAGAR !! Helt som dom vill blir det nog inte, men ett å annat Happy Meal lär det ju bli !

I fredags så var Janne och jag på Dreamy Spa och fick fotmassage.

En timmes njutning :D

På eftermiddagen så gick vi ner till stranden och åt middag till en underbar solnedgång.


På lördag så var det barnens dag, och Vickis var med och representerade Lilla Svenska skolan genom att lära andra barn att göra armband. Hon är jätteduktig på det. Moa var också med och gjorde armband.

 
Det började halv 9 och vi var kvar till kl. 13.00.

Söndagen tillbringade vi på stranden hela dan. Jag, Vickis och Moa la oss i en Sala på stranden och fick en timmes oljemassage. Sen gjorde Moa rastaflätor och Vickis fick manikyr.


Under tiden så for Janne iväg och köpte en motorcykel :)

Så nu äger vi var sin och slipper hyra.

Nu måste jag gå och packa inför morgondagens bravader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0