Ladyboys

I onsdagskväll så var Niklas ute med grabbarna.

Dom hade bestämt sig för att klä ut sig till Ladyboys. (transvestiter)

"Katoey" kallas det på Thailändska.

Det finn väldigt mycket katoeyer på Koh Lanta.

Nu ville dom se hur Thailändarna reagerade på ett gäng

med Farang katoeyer. Farang betyder "vit europé".

Dom blev snyggt sminkade av tjejerna i klassen, och behåarna fylldes med strumpor.

   
Ulla (Niklas)                       Ulla och Anastasia         Ulla, Fabina, Anastasia
Fabina
(Fabian)                 (Nikls och Anton)             Pighus
Anastasia (Anton)                                                   (Niklas, Fabian, Anton, 
                                                                                            och Bondhus)                                               


På kvällen när Nicke skulle åka hem så var det någon som gömt hans

egna kläder, så han fick åka hem i tights och klänning.

   
När han kom hem så var porten låst, så han fick gå till receptionen och be dom att öppna.

Dagen efter så frågade jag Tony, vår alltiallo, om han träffade Niklas i går kväll.

-Yes, sa han.

Såg du honom i tights och klänning, frågade jag.

-Yes, I´ts OK, sa han

-Ja, men såg du honom i känning frågade jag igen.

-Yes, I´ts OK, I´ts OK,

It was a joke, sa jag förtydligande till Tony.

Yes, yes,  Don´t worry, sa han.

Vet inte om han trodde mig, men som tur var så kom ju Niklas flickvän Sofie
och hennes familj hit den dagen. Dom ska vara två veckor i Ao Nang.

  Love is in the air
Dom kom till Thailand förra lördagen, och kom till oss på Koh Lanta på Torsdag förmiddag.

Vi hade bokat ett rum åt dom bredvid vårt.

Vi fick ett par trevliga dagar tillsammans med dom.

Mamma Anneli och (plast) pappa Jörgen och storasyster Sara visade sig vara en

jättetrevlig familj.

Dom hade också med sig en dunk rödvin åt mig. Gott rödvin är ju en bristvara i Thailand.

Jag menar, kan man bli trevligare :)
På Fredagkvällen så följde Nicke med dom tillbaka till Ao Nang,
och kom hem på söndagkväll.
Lika salig som jag brukar vara efter ett par timmar på Dreamy Spa.
Dom hade väl tur med vädret antar jag..........


Kommentarer
Postat av: maddis

HAHAHA vilken stilig lillebror man har!!! :D han skulle varit vacker som tjej :P fin klänning! flickvännen va inte så tokig hon heller!=) bra smak har han även.. :)



läs min blogg och kommentera!! =)

2009-02-27 @ 09:22:47
URL: http://maddelusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0