En onsdag i paradiset

I dag har vi haft en jätteskön dag.

Först i morse så hade Janne punktering på motorcykeln,

så barnen fick ta en tuktuk till skolan.

Vi for och lämnade in motorcykeln på verkstaden här bredvid.

Den skulle vara klar om ca 2 timmar.

Efter det så for vi hem och käkade frukost, the och nybakat bröd från

bageriet med rökt skinka på.

Sen satte vi oss på altanen och läste. Mysigt!!

Vid 11-tiden hämtade vi motorcykeln och for in till Dreamy Spa där Janne tog en timmes fotmassage med pedikyr och jag tog nacke och ryggmassage och sen fotmassage och pedikyr.

Vid 1-tiden var vi klara och lite hungriga.

Så då gick vi till en restaurang som heter Tavern och åt en kalaslunch.

Janne åt urgröpta potatishalvor som var fyllda med chiliconcarne, sen ostgratinerade i ugnen med en topping av crème frech och guacamole och knaperstekt bacon.

Jag åt en skink- och ostfylld kycklingfilé med bakad potatis och gräddsås och färskpressad apelsinjouse .

Till det var det också en massa "onödigt äckliga" grönsaker som broccoli, blomkål, gröna ärter och varma morötter.
TVI TVI. Dom fick Janne ta. Annars var det supergott.

Fem i två hade vi ätit klart och kl. 2 slutar barnen. Tajming : )

När vi kom hem så var "städpatrullen" i full gång.......så då gick vi ner och satte oss i caféet istället.

Vickis drack chokladmilkshake och Moa tog en jordgubbsmilkshake.

Janne tog naturligtvis en Singha och jag njöt av en iskaffe.

Nu ska jag gå ner till Sunflower där Janne är och spelar volleyboll.

Jag tillhör ju Jannes fanclub och sippar lite vin och skriker "HEJA BÖÖÖÖLE" med jämna mellanrum.

Tungt jobb man har......: )


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej på er!! Det verkar inte gå någon vidare nöd på er i allafall. Nu har jag nog fått med Mats på noterna att ta en tur till Thailand, MEN det blir inte förrän till nästa vår, typ Mars 2010. Här frodas vintern för fullt, sämre i Stockhom. Ellinor är på stadsbesök idag, "roadshow med Telia" ikväll med midda och grejer. Hon jobbar nu på Terab i Lindesberg, de säljer "ljud och bild".

Skulle du kunna skicka Maddes adress!!!!

Tänkte skicka en inbjudan till vår 100-års fest men det fanns en hel massa Madeleine Hådén i Sundsvall.

Hoppas på svar snart!!

Kramar från Jönshyttan!!!

2009-02-05 @ 14:23:18
Postat av: Jörgen Nazenius

Tjena Janne hur är läget ? Ser ju helt ok ut där nere lägger du några golv då :) :) :) Jag kanske får ta med mig Familjen på en utflykt snart :)

Har du bytt telenr ?



........ MVH Jörgen / Borlänge

2009-02-06 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0