Så var det fredag.........

igen. Man blir lite dagvill här tycker jag, det känns som det blir fredag efter onsdag. Dagarna gå så fort.
Varje fredag är det samlig i salan på skolan för föräldrar och elever.
Då sjunger barnen (och en del vuxna) Thailands nationalsång, och hissar thailands flagga.
 
Lite sång uppvisning blir det också.
  Den här veckan var det Moas klass som stod för underhållningen.
Det flesta dagar så åker barnen men Tommy (vår granne) till och från skolan i deras Tuktuk.
Men på fredagarna så hämtar vi dom själv.
   När vi kom hem så gick vi självklart ner till stranden.
       
Vickis och Niklas i högform...... som vanligt.                       Moa och jag tar det lite lugnare och njuter av utsikten.
Sen åt vi middag på stranden och njöt av solnedgången.
      
     
Det är helt otroligt vackert.....tog nog 511 kort. Alla olika. Himlen ändrar sig hela tiden.Såååå vackert!!!!!


(Det är jag och Janne som smakar lite på varandra :)
                                                                                                   Romantiskt va....................

Kommentarer
Postat av: Marie Svensson, Länshem

Hejsan!

Ser harligt ut for er, har ar det host!

Jag har mailat er flera ganger, har ni inte fatt dem, har inte fatt nagra svar, hor av er!

2008-09-22 @ 11:17:54
Postat av: Susanne

Jag längtar tillbaka när jag ser de vackra solnedgångarna och de härliga badbilderna. Här är det nästan bara kallt. Nåja, inte riktigt. Det är lite soligt och höstvackert oxå. Må gott!!

2008-09-23 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0